Friday, June 5, 2015

JUST NII- TÄITSA ROHELINE PÕDER /

Olen ammu soovinud KUUd õmmleda, aga ei ole olnud selleks sobivat projekti. Kuu on minu jaoks isiklikult väga tähtis, põhjust otseselt nagu öelda ei oskagi. Selline, suur ja armas ja ahvatlev- võimalik et peate mind imelikuks, aga mingi side mul temaga ikkagi on.

My new "sewing" level- Moon. And new sewing pattern too :) - "Reindeer and The Moon". 
Seega- otsustasin siis Kuu õmmelda :) Vaatasin interaktiivseid pilte et mis pidi ta siis teha, ja ühtäkki nägin pilti- Kuu ja sellel Põder istumas (loomulikult illustratiivne, nii hull ma nüüd ka pole :) Ja sealt see idee tuligi õmmelda Kuu ja miks mitte roheline Põder sellele istuma sättida.
Reindeer and Moon
Eks ta üks paras nokitsemine on, aga kellel jaksu saab endale/oma lapsele tuppa rippuma üliarmsa tegelase. Muide paljud kes Kuud ja Põtra eelnevalt vaid pildilt näinud on üllatuvad kui palju suurem see tegelikult on. Ja lõige mille õmmelda soovijatele olen teinud, seda saab nii suurendada kui ka vähendada- õmble just nii sellistes mõõtudes kui sulle endale meeldib :)

Siin ka lõige: https://www.etsy.com/listing/235317203/soft-toy-pdf-sewing-pattern-reindeer-and?ref=shop_home_active_8

Tervitused Kuult!

SEWING TUTORIAL, pattern and instructions:
https://www.etsy.com/listing/235317203/soft-toy-pdf-sewing-pattern-reindeer-and?ref=shop_home_active_8

Have a fun!
Monika